مزایای بتن اسفنجی
نوشته شده توسط : ساخت بازار

همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که یخ زدن آب در داخل این بتن مشکلی ایجاد نمیکند، زیرا آزمایش هایی صورت گرفته که در آن بتن اسفنجی را به مدت بیش از 15 سال در آب و هوای سرد گذاشته و آب باران و برف پس از ورود به داخل بتن یخ میزد. کاربرد موفق بتن اسفنجی در این مناطق این مساله را حل نموده است و مشکلی در به کار بردن این بتن در این مناطق وجود ندارد.

انواع بتن pdf-نوعی از بتون در حل جدول-مقاله بتن سنگین-کاربرد بتن سنگین-بتن سنگین pdf-انواع بتن سنگین-بتن الیافی-انواع بتن الیافی-بتن الیافی فولادی-بتن الیافی pdf-طرح اختلاط بتن الیافی-مقاله بتن الیافی-قیمت الیاف بتن

مواد افزودنی موجود رد این نوع بتن عبارتنداز: گاز سیلیس(به منظور افزایش مقاومت و دوام بتن؛ میتوان از آن 5-12% به جای سیمان در بتن استفاده کرد)، خاکستر بادی(استفاده 5-65% به جای سیمان) و روباره(برای افزایش مقاومت؛ میتوان از آن 20-70% به جای سیمان در بتن استفاده کرد).

مزایا:

بتن اسفنجی دارای مزایای اقتصادی و زیست محیطی فراوانی است. از مزایای اقتصادی آن میتوان به پایین آمدن خرج های فراوان به منظور هدایت آب باران و فاضلاب اشاره داشت. در واقع میتوان گفت با وجود بتن اسفنجی نیازی به ساختن جوی های آب فراوان د سطح شهر و کنار خیابان و کوچه ها و همچنین کانانل های بزرگ آب نیست. زیرا این بتن بارندگی را مستقیما به زمین و سفره های آب زیر زمینی منتقل میکند و در واقع یک مزیت زیست محیطی نیز محسوب میشود.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: